skupina Nezařazené vodopády

1. Samostatný výlet Vás zavede k vodopádu číslo 3 (Černohorský-Soutěskový). Geovůz nechte na parkovišti (viz. tabulka dole) hned u silnice, kterou přejděte. POZOR PŘI PŘECHÁZENÍ, JE TO NEPŘEHLEDNÁ ZATÁČKA. Pokračujte lesní cestičkou podél Čenohorského potoka proti proudu. Dojděte k mostku přes potok, přejděte jej a běžte dál podél potoka, až narazíte na modrou turistickou značku. Zde se dejte doleva. Po levé straně budete míjet fotbalové hřiště a po pravé straně  penzion Horský Dvůr. Ten po silničce obejděte a dejte se do mírného kopečka až dorazíte k mostku opět přes Černohorský potok. Za mostkem je info tabule ohledně historie budovy a plavení dřeva. Běžte podél potoka vzhůru a kochejte se nádhernou přírodou. Cestou můžete narazit na spoustu stojících lidiček se stativy podél potůčku. Není to náhoda, je to jeden z nefotogeničtějších potůčků v Krkonoších vůbec. Cestu zpět zvolte stejnou, jakou jste šli nahoru.

2. Další samostatný výlet je za vodopádem číslo 13 (Klínový potok). Geovůz zaparkujte na parkovišti u Rybničních domků viz tabulka dole. Po zelené turistické cestě se vydejte přes most po silnici. Za mostem běžte vlevo podél Malého Labe. Dojděte až na rozcestí, kde zelená značka odbočuje vlevo. Vy však stále pokračujte rovně po cestě podél Malého Labe. Nyní již neznačená, ale stále pěkná cesta Vás dovede až k cíli. Cestu zpět zvolte stejnou, jakou jste došli sem.

3. Tento výlet Vám umožní odlov vodopádu číslo 15 (Kotelský potok). Geovozem projeďte Dolním Dvorem a Rudolfovem až na parkoviště viz tabulka dole. Pak pokračujte po asfaltové cestě pěšky vzhůru. Přejděte první mostek a dejte se na křižovatce doleva. Po pár desítek metrech přejděte další mostek a hned za ním se dejte doprava na lesní, z části zarostlou, pěšinu. Dále běžte proti proudu Kotelského potoka po pěšině stále vzhůru přímo až k cíli.  Návrat doporučujeme směrem k žluté turistické značce (viz mapka) a na Hanapetrově pasece dále po zelené značce až k vašemu geovozidlu na parkoviště.

mapka Kotelský potok.docx (299,9 kB)

4. Jednoduchý odlov vodopádu číslo 21 (Levínský). Geovůz nechejte na místě viz parkoviště, respektujte zákaz vjezdu, a stoupejte a stoupejte vzhůru po cetě. Z cesty sejděte skoro kolmo za šipkou. Cestu zpět zvolte stejnou, jako jste přišli k vodopádu.

TABULKA PRO BONUS ČÍSLA TÉTO SKUPINY: 4.SKUPINA.docx (11,5 kB)